Płatność i anulacje
WSZYSTKIE WARUNKI USTALAMY INDYWIDUALNIE Z PAŃSTWEM, JESTEŚMY ELASTYCZNI
Warunki płatności
Akceptujemy następujące formy płatności: gotówkę, kartę kredytową oraz przelew.
W przypadku przelewu prosić będziemy o przesłanie stosownych dokumentów.
Płatność za świadczone usługi musi zostać potwierdzona w sposób pisemny oraz w przypadku przelewu winna nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystawienia faktury. Jednocześnie informujemy, iż w przypadku realizacji zlecenia łączącego usługi konferencyjne i gastronomiczne oczekiwać będziemy od Państwa przedpłaty w wysokości do 40% przewidywanych kosztów oraz przesłania faxem kopii dokonanego przelewu.
Warunki anulacji
Anulacja rezerwacji jest bezpłatna do 10 dni przed ustaloną datą imprezy.
Anulacja do 5 dni wiąże się z obciążeniem 50% wartości wynajmu.
Przy rezygnacji w krótszym terminie będziemy zmuszeni obciążyć Państwa sumą równą
100% wartości wynajmu.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług.
Zwiedzaj z nami
Zwiedzaj z nami
Odkryjcie Kraków, miasto królów, kolebkę sztuki, na...